CROSS TRENING - 
 
Bazuje na codziennym programie ćwiczeń przygotowujący organizm do aktywności fizycznej.
Wykonanie ćwiczeń następuje w sposób intensywny, bez czasu na przerwę. W cross treningu, ćwiczy się jednocześnie podnoszenie ciężarów, sprawność atletyczną. Wyrabia odporność krążeniową oraz oddechową, siłę i wytrzymałość mięśni, gibkość, szybkość, psychomotorykę, równowagę i precyzję.

 Zajecia odbywają się w niewielkich grupach, które gwarantują profesjonalną opiekę trenera w czasie wykonywania ćwiczeń.Cross training to zajęcia dla każdego, przychodząc na trening nie obawiaj sie swojego stopnia zaawansowania. Nasz trener dobierze do Ciebie poziom trudności treningu, tak abyś mógł wykonać go z pełnym zaangażowaniem w bezpieczny sposób.

Podczas zajęć zadbasz o swoją figurę, wzmocnisz mięśnie, poprawisz kondycje i ogólną sprawność swojego ciala. Zgubisz zbędne kilogramy, a także rozbudujesz swoje ciało.

Trening trwa godzinę, w czasie którego wykonujesz rozgrzewkę, uczysz sie cwiczeń, zrobisz trening właściwy tzn. workout of the day, a na koniec rozciągniesz mieśnie i wyciszysz organizm.

Zapisz się na zajęcia: